KONTOR

Smart Bemanning Bergen er leverandør av personell til stillinger innen administrasjon, HR, innkjøp, regnskap og prosjektarbeid.

Administrasjonsansatte spiller en nøkkelrolle i alle virksomheter. Vi gir deg den beste kompetanse på markedet enten du trenger spesialister på høyt nivå eller medarbeidere til enklere kontoroppgaver. Med høye kvalitetsstandarder, integritet og glede setter vi mål av oss til å videreføre og utvikle støttefunksjonene i din organisasjon. Fordi vi i Smart Bemanning Bergen tenker og handler på bakgrunn av hver enkelt kundes behov, tilbyr vi skreddersydde løsninger hvor vi har fokus på kvalitet. Våre spesialister gir deg muligheten til å dekke dine akutte eller strategiske behov for profesjonell skreddersydd assistanse både på ledelse og avdelingsnivå. I Smart Bemanning rekrutterer vi også medarbeiderne til faste stillinger. Vi har fokus på å finne medarbeidere som aktivt bidrar til å skape tilgang, tilvekst eller fornyelse i din bedrift. Vi har erfaring, kunnskap og kompetansen til å finne rett medarbeider til rett plass.

JEG SØKER JOBB